Nellybelly Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Spurte om det samme på "bli gravid" men tenkte høre med dere her også! Jeg testet altså positiv på to tester i går, (ene QR), og tok en ny QR i dag, men den var negativ! Jeg er på dag 33, og lurer på om nivået på hcg kan synke så raskt i løpet av 1 døgn? Har kjent mensmurringer siden lørdag, og har i tillegg vært både trøtt og kvalm, stikker og strekker der nede, og brystene har blitt litt gradvis ømmere....Så jeg trodde sååånn at det var riktig resultat i går!! Og sååå skuffa i dag... Har prøvd i snart 4 år, så det hadde bare vært sååå deilig da! Hadde en så nydelig dag i går... :-( Snufs!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Forstår at du ble stresset av dette, men hvis du fikk to positive tester i går, tror jeg du er gravid. Hvilket merke var det på den andre testen i går? Hcg-nivået synker ikke så fort. Det er mulig å teste feil hvis man får negativt, men to positive tester kan ikke være feil. Selv om både den i går og den i dag var qr, så kan de likevel ha litt ulik sensivitet. Gå og kjøp en ny test og ta den i morgen. Jeg personlig er mest glad i cb sine tester. Lykke lykke til! Håper virkelig det har klaffet for dere denne gangen. Det fortjener dere virkelig etter 4 år med prøving!!!
Nellybelly Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Tusen takk for svar! Det er egentlig litt godt (selv om det er dumt) å høre at det er mulig å teste feil eller at testen viser falskt negativt. Jeg hadde en strimmel fra billgtester og den var nokså svak altså, men der var en strek, ikke skygge. Men QR var helt klar og blå og positiv. Har hørt en del dårlige kritikker av QR så tror kanskje jeg skal skifte merke ja... Det er jo mulig at jeg ikke er gravid lenger, at den har sluppet taket igjen. Men er rart. Hadde negativ på mandag (IKM dagen) , positive i går (onsdag) og så negativ i dag tidlig... Og rart at hcg nivået skal droppe helt og forsvinne på 1 døgn.............. Takk for lykke ønskningene! Og lykke til du også med nr 3 ) )
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Det er ikke mulig at hcg-nivået kan falle helt på et døgn. Du må nok bare pine deg gjennom denne dagen og teste igjen i morgen. Hold oss oppdaterte da
Nellybelly Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg håper du har rett! Og håper testene var sterke nok i går til at det hcg'en ikke kunne synke helt til å bli borte i dag, og at det da må være feil på den jeg tok i dag tidlig! Noe sier meg at jeg har "mistet" eller hva jeg nå har gjort... Men jeg har ikke fått tr ennå. Det murrer og stikker fortsatt, men jeg er bare litt kvalm i dag til nå (spist druer og det hjelper på kvalme da men) Får vel bare kjøpe inn flere tester, og teste i morgen ja... Skal nok skrive hvordan det går uansett.. Om den er negativt i morgen også, så er det jo helt superteit at man kan "miste" hcg'en såpass kjapt!!
Nellybelly Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg tok en billigstrimmel i dag tidlig, for jeg rakk ikke kjøpe CB i går. Den var helt blank... Så nå skjønner jeg faktisk ingenting... ??? Da går det faktsik an at hcg nivået synker til 0 på 1 døgn...... I går kveld var jeg innmari kvalm igjen, og symptomene er der fortsatt. Er på dag 34 nå, og er helt forvirret! hvordan går det an å lure meg på den måten? Får bare håpe tr kommer i dag, så slipper jeg å lure mer... det får jammen være enten eller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå