Gå til innhold

Har en travel uke i vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja uken som kommer blir veldig travel her hehe blir nok mye stress selv om det skal skje mye korselig og mosromt hehe. Men må si jeg gleder meg til den uka er overstått hehe, men sånn er det vel for de fleste i 17 mai uka hehe.

Hver eneste dag er full boket hehe med møter og frisørtime før 17 mai, jobbing og handling + forbredelser til 17 mai. Ungene mine går også i tog 15 mai, skolen der går i tog en til tre dager før 17 mai hver år med korpset og alle barnehagene. Kjempe korselig egentlig, Så vi har to 17 mai hver år nå som de er skolebarn hehe. Ungene gikk i samme toget da de gikk i barnehagen så det er vel 6 året nå tror jeg :)

Så er det helga da hvor jeg og gubben jobber omvendt av hverandre + å se på barnetog og alt det der da ;) håper vi får fint vær :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok alltid litt ekstra rundt 17.mai.

I år blir det en ganske rolig feiring her. Jeg har kjøpt inn klærne, renset dressen til sambo og vi er ferdig med lemminga. Så det er bare å kose seg =)

Håper også det blir fint vær!! Blir det plaskende regn vet jeg ikke om jeg vil gå i toget en gang. Får høre hva barna sier da.

Denne helga blir litt travel da. Begynner allerede imorgen for vi skal hente sambo på kaien. Handle litt og jeg har planer hele dagen både lørdag og søndag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...