Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble ei jente forsøkt lurt inn i en bil på vei hjem fra skolen ikke langt fra her vi bor... Mannen i bilen hadde visst sittet og sett på barn som leker flere steder og er nå meldt til politiet, men ikke tatt såvidt jeg vet.

 

Jeg synes dette er utrolig ekkelt og skal følge ekstra godt med i tiden fremover. Ikke snakk om at noe skal skje med ungene her i området!

 

For de som bor i nærheten kan det sies at dette skjedde på Lunner (Hadeland) og at bilen var en brun/gul pickup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...