Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levert datteren min i bhg til kl.08.15 idag, har nettopp spist frokost og sitter nå å diber litt før jeg skal ta fatt på helgevasken! Skal jobbe i helgen, så må gjøre det idag...

Hva skal dere gjøre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle egentlig vaske vinduene i dag, men siden det snør så slipper jeg, hehe....Burde da sette i gang med å vaske kjøkkenskapene.....urk! Skal også jobbe i helgen.....

Skrevet

Sitter og venter på elektriker som skulle komme etter 10 engang..... Godt man er hjemme i mamma-perm og har HELE dagen på meg! Vet jo hvor punktlige håndverkere er, liksom =D

Skrevet

Jeg fikk tatt en god lang dusj imorges før Jonas våkna, klokka var ni før hans dag starta. Så skal vi på kontroll på sykehuset med foten hans og på kontraktsmøte på leiligheten som vi solgte for uker tilbake!!

Skrevet

Håndverkere har et elastisk forhold til tid! Hisser meg opp hver gang jeg må sitte å vente på de, og mange ganger så kommer de ikke engang! Dritt ass!

Skrevet

Jeg skal snart på jobb noen timer, så skal jeg hente smårollingene i bhg. Frøkna skal være med mamma til Oslo i dag på ferie til min søster, så jeg og minsten skal kjøre dem til flyplassen. Gruer meg! Men frøkna gleder seg veldig da, så får holde maska=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...