Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Vet ikke hva jeg kan gjøre. Han er 4 år og sier at han ofte har vondt i magen. Er redd for at det er noe han gruer seg for. Han går i bhg og det virker som han trives der. Noen ganger kan han si at han heller vil være hjemme. Men han protostrerer ikke. Og de ansatte sier at han trives. Så vet ikke hva det kan være. Noen andre som har barn med mye vondt i magen?
Blind Gudinne Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Pjokken her på 3,5 år klager også mye over vondt i magen. Sier han ikke vil i barnehagen og at bhg er dum... men han løper hele veien dit og freser inn på avdelingen uten å ha tid til å si hadet, så utelukker at det er det som er problemet. MEN, nå skal det sies at han spiser FRYKTELIG dårlig og jeg mistenker ofte at han egentlig er sulten når han sier at han har vondt- men mat skal han ikke ha uansett. Kan liksom ikke tvinge i'n mat heller! Men er det ikke sånn at barn ofte sier at de har vondt i magen når de egentlig har vondt ett annet sted? Mener å ha lest noe om det en gang i tiden.....
polarn & pyrene Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jenta mi er nå 4 år og vi har hatt mye snakk om vondt i magen. Til slutt så ble jeg så fortvilet at jeg kontaktet helsesøster. Jeg fikk komme ned og prate med di uten jenta mi og fortelle hva jeg følte for dette. Kunne ikke skjønne hva dette kunne være for hun trivdes i barnehagen, hadde ikke hatt noen episoder der som de annsatte kunne tenkt seg at hadde utløst dette. Jeg ble mer fortvilet, begynte å tene om det kankje er noe hun ikke tåler så vi kuttet ut ulike matvarer, men ingen ting hjalp. HUn hadde fortsatt vondt i magen. Laggde en logg for alt hun gjorde på en dag, spiste, drakk gikk på do. Etter noen uker merket vi at hun promper en hel del, så da kom vi frem til luft i magen. Har nå kuttet ut epler og råe gullerøtter, går på do og bæsjer hver dag, har egen tid med henne noen dager i uken og nå er det lenge i mellom hver gang vi hører noe om vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå