Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Synst du det er forskjell? Jeg har begge deler selv. Men lyst å høre deres meninger :-)
flypapir Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Nææh, synes ikke det enda. Men minstemann er bare 3mnd, så det kan jo fort forandre seg
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 mine jenter er så mye eldre enn minsemann som bare er 8 mnd Så litt tidlig å si enda. Kan være personligheten, men gutten er mindre suttrete enn det jentene var. Men så trur jeg han her er uvanlig blid også
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Nei, ikke noe særlig, annet enn vanlige personlighetstrekk, som jo er ulike fra person til person uavhengig av kjønn. Som f eks jeg og min bror er mer like hva angår personlighet, enn hva jeg og min søster er. De store forskjellene kommer vel først i tenårene, vil jeg tro;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Ja jeg merker forskjell på dem ja.jenta er mye mer utspekulert iforhold til gutten.mer trassig er hun også iforhold til hva han var på samme alder..men ellers så er det de samme tingene hun er ordentlig jentejente som elsker rosa og sminke.og han er gutt på alle måter:) Men ja merker forskjell ja
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Enig med 12.16 Jentene er mye mer utspekulert. Virker ikke som guttene har samme teften der. Jenta maser og kjefter mye. Og pønsker. Gutten kan bli veldig sint. Og er viljesterk. Men virker mer god på bunn. Men dette kan jo forandre seg. Like glad i alle. Men forskjeller? Ja! HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er også helt enig med 12..16 har to av hver og det er sant at jentungene min er mye mer masete survete og kjeftete..for ikke snakke om utspekulert. men leken er noe roligere..guttene lager mye mer leven i sin lek.. men det er mye hygge med jentene også...så alt i alt syns jeg begge kjønn har mye positivt og noe utfordrende=) Veldig glad for at jeg har begge kjønn slik at hjemmet vårt blir alsidig
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 tja min stesønn er av og til utspekulert og masete, så er ikke bare jenter som er det Må dere ikke misforstå meg nå, har ingenting i mot min stesønn, men har bare jente å sammenligne med, og min stesønn Ville bare poengtere at det finnes gutter som er masete og utspekulerte også..og jenter som ikke er det.. Kan jo være det er fleretallet med masete/sutrete jenter? godt mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå