Gå til innhold

Noen av dere som har 2 tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut i dag at jeg er gravid igjen, Min lille er bare 7 mnd, så her blir det to tette.

Jeg gruer meg veeldig masse egentlig, men samtidig er det jo veldig koslig da.

Noen som er i lik sitvasjon?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg har en datter på 8 mnd og er gravid med nr 2,- 19 uker på vei!!! Tenkte egentlig det samme som deg da jeg oppdaget at jeg var gravid igjen allerede. Hadde jo ikke trodd det skulle skje SÅ raskt! Men etter å ha kjent på det en stund nå, føles det helt flott! Gleder oss veldig til å bli en liten familie på 4. Og oppdager også at det finnes veldig mange som enten selv har vokst opp som "nesten tvillinger" eller selv har barn som det er et drøyt år imellom...og alle har kun postive erfaringer å vise til! Se på det som en bonus! Blir sikkert travelt...men det hadde det tror jeg det blir med nr 2 uansett om det er 12 mnd, 2, 3 eller 4 år imellom.

Lykke til med graviditeten!!

Skrevet

Hva er definisjonen på to tette da? At man blir gravid før førstemann er ett år eller? Jenta mi er 13 mnd og jeg er gravid igjen. Skal ha i januar, da vil hun være 21 mnd. Fyller to år i mars hun da.

Vi ville bli gravide nå da, men er spent på hvordan det blir ja.. Tror det blir utfordrende men også veldig koselig!:)

Skrevet

innom en tur fra 3 trimester jeg:)

får også to tette:)

har termin om 13 dager,ig vill da ha en nyfødt baby og en gutt på 11mnd,så di blir veldig tette:)

Skrevet

Kommer an på hva du definerer som tett. I Norge får hvis flertallet nr2 over 3 år etter nr1. Vesla vår var 22mnd da hun ble storesøster. Dett gikk veldig fint. Denne gangen vil de være 5 og 3 år når den lille kommer.

Skrevet

Så koslig å høre at det er flere her inne som er i samme sitvasjon, det var planlagt men trodde aldri det skulle skje sååå raskt:)

Så jeg hopper ikke av glede enda, fant det ut for noen timer siden, må få det litt mer inn kanskje:)

Gruer meg litt, Jenta mi er jo den eneste for meg liksom så dette blir rart:)

Skrevet

Det er 21,5 mnd mellom nr en og to her. (Så er usikker på om det defineres som "to tette") Det var planlagt, og har gått helt strålende. Venter nå nr 3, henholdsvis 4 og 6 år etter storesøskna!

Skrevet

Men hva er egentlig den tøffeste utfordringen med 2 tette??

Må spørre jeg, ettersom jeg sitter fint i det her og ikke aner hva som venter meg:)

Skrevet

Vi får 19 mnd mellom den nye babyen og gutten vår.

Gruer meg litt til at de blir så tette. Men det blir visst travelt noen år, så kommer de til å ha så stor glede av det selv etterhvert.

Ellers så har vi ei jente som vil være 4, 5 år når babyen kommer

Skrevet

Hei!

Jeg planla å ha to tette da jeg selv har vokst opp med en bror som er under to år yngre en meg. Det er så fint å være to, da har man alltid noen å leke/ krangle med. Det første året kan være litt tungt for da har man to bleiebarn, men så snart babyen begynner å krype/ gå så blir den mer interessant for storesøsken. Det er et unikt vakkert bånd mellom mine akkurat som med meg og min bror.

Venter nr. 3 nå og det blir nesten fem og et halvt år mellom baby og minstemann. Blir en liten atpåklatt. Må kanskje vurdere en til så det nye familiemedlemmet også får et søsken i samme alder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...