ULriKke73 Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Pføøøøhh.... Hadde det bare vært hagl..;o) Her SNØR det!! Og det har allerede begynt å legge seg et fint hvitt lag på plenen... *sukk*
Heaven har født::) Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 her har det snødd, men gikk over heldigvis. Land/gjøvik /toten Ulrikke,,hvor er du i verden?
Mille** Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Her snør det, men det er ikke annet å vente i begynnelsen av mai. ;o) Gleder meg veeeeldig til å fyke sørover om litt over ei uke! Bo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå