Gå til innhold

Jeg er så lei sexpress :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min mener jeg ikke har lyst på han...

Irriterer meg at han skal tolke meg på den måten! For det ikke er sant.

I uke dagene er jeg sliten og orker ikke når vi kommer oss i seng kl 23.30... Men i helgene blir det alltid kos. Altså blir det sex 1-2 ganger i uka. Han har sluttet å ta initiativet til sex fordi han orker ikke å bli avvist. så det er jeg som må sette det i gang hver gang..

Alikevell klager han og mener det mangler noe i forholdet vårt fordi jeg ikke har lyst på han! Blir helt oppgitt jeg..

Vi har sønnen hans annenhver helg også har vi en liten jente på 2,7mnd og så er jeg 31 uker på vei med neste... Syne jeg har litt grunn til å ikke ha masse energi til sex jeg men... Dette skjønner han ikke har noen sammenheng.

Har vi det så unormalt?? I dag tidlig var han kjempe sur fordi jeg ikke har lyst på han.. Når jeg tenker meg om la han seg inntil meg i går kveld men jeg tenkte ikke sex en gang når han lå der.. Så derfor er hundre og ett ute i dag.. Han snakket ikke til meg i dag tidlig liksom. Syns det begynner å bli for dumt dette her..

Ett lite sukk fra meg på morgenkvisten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg jeg..hadde en periode vi også..

men fikk snakka oss igjennom..og han har nå forstått at det ikke er han jeg har mista lysta på..

jeg mister rett og slett lysten når jeg har en unge som sparker og styrer inni der.. kommer liksom ikke i rette stemmninga..

+ at jeg har ett bekken som blir kokko (uansett stilling) dagen etterpå..

gleder meg til å få kroppen min for meg selv..

han er flink til å ta initativet da.. får han ne,i så kanskje han får ja i morgen.. :P hehe

(flink til å ordne opp "på egenhånd" også..noe jeg syns er helt topp)

Skrevet

Vi hadde det veldig sånn her før jeg ble gravid. Men nå er det ikke noe problem lengre. Han skjønner at jeg ikke tenker mye på sex når jeg endelig legger meg! hehe.. Har blitt flinkere til å ta det om morgenen nå da! :) litt mer energi da! hehe.. men det blir stort sett i helgene her også :)

Skrevet

vi venter nr 2 og jeg er 38 uker på vei, fram til uke 25 var jeg mye trøtt, og da hadde vi mye sex om morgenen, men etter dette så kom bekkenløsningen og da kunne jeg ikke ha sex om morgenen uten at jeg fikk problemer med bekkenet resten av dagen, derfor måtte vi finne på andre ting, munnsex på både han og meg fungerte utmerket og begge liker dette.

Nå har vi bare hatt munnsex den siste uka fordi jeg begynner å bli så stor, men heldigvis så klager han aldri=)=) Han er mye sliten han også fordi han jobber mye=)=) Det passer jo egentlig bra=)=) Vi skal ta fri hele sommeren etter at babyen er født så da regner jeg med det blir litt mer tid og energi til den slags=)

Skrevet

Sett ham i arbeid med barn og husvask, sånne hverdagsgreier som sikkert sliter deg helt ut, la ham ta over alt en periode.

Deretter legger du deg ned på sofaen og hviler ut.

Ved å sørge for at du får mer energi og han litt mindre skal du se at det ikke tar lang tid før dere er mer på nett ang. sex igjen...

Skrevet

Du får trøste han med at han faktisk er "heldig" som får seg noe 1-2 ganger i uka enda :)

Tror mannen min gladelig hadde byttet med han, en av hans første kommentarer når testen var positiv var at da går vi inn i tørkeperioden igjen ;)

Pga trøtthet, uvelhet og hormoner blir det sex 1-2 ganger i måneden(!) her. Og heldigvis har han full forståelse for situasjonen, syns det blir veldig feil at mannen din skal bli sur for at dere har mindre sex nå når du er gravid. Og utrolig barnslig å ikke snakke til deg i morges... Tror han at du får mer lyst på sex av denne oppførselen? Enig med deg i at dette begynner å bli ganske dumt.

Liker forslaget om å sette han i sving med husarbeidet, da blir han litt mer sliten og du litt mer opplagt, så kanskje dere havner på samme nivå av slitenhet og kåthet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...