Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hvor ofte har de hatt det og hvordan var det for dere? Min lille gutt har fått det for 3 gang på 2 mnd nå tror jeg-... Første gang i starten av mars, da ble vi hentet med ambulanse og var på sykehuset i 1 kveld og natt.... Så ble han frisk og det gikk 2 uker, så fikk han det igjen, og det ble bekreftet på stkehuset, men vi var ikke der annet enn at de så på han, og han var heller ikke så ille denne gangen!! NÅ får han det igjen:( Han hoster så masse, våken flere ganger på natta, og puster noen ganger tett, noen ganger fint, så jeg er ikke engstelig, men det er veldig vondt for han, og jeg blir jo litt bekymret... Noen andre som har vært gjennom dette?
lille je Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Ja, eldstemann her har det. Han er 2 år og har vel hatt det ca 4 ganger. Vi har ikke vært på sykehuset vi da. Når jeg merker at han er forkjøla og hoster mot kvelden er jeg veldig påpasselig med å sette opp vinduet på rommet hans så det blir skikkelig kaldt. Jeg hever også hodeenden på senga hans. Prøver å ikke gi ham melk, yoghurt og lignende på kvelden, siden det skaper mye slim. Vi har også brukt bricanyl forebyggende med ganske god effekt. Blir det likevel skikkelig ille, pakker vi ham inn i voksiposen, og tar ham med ut. Vi kikker på stjernene og månen og synger:) viktig at han ikke blir stressa, det gjør vondt verre.
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Oki... Ja vi har vinduet oppe hele kvelden og natta, og det er kaldt... senga er hevet opp også. Melk gir jeg ikke på natta, men vann vil han ikke ha... Har ikke hørt om bricanyl jeg da, får man det fra lege? men hvor kaldt er det ute hos dere nå da? Han hadde det nå? Her ville det ikke hjulpet stort... Første gang han hadde det var jeg ute, men det hjalp ikke.. Da ble jeg skikkelig redd!! Men jeg vet at det er ikke noe som kan gå galt med krupp, da er det andre årsaker ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå