Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld begynner det å prikke i hele kroppen, jeg klarer ikke sitte rolig og begynner å klø i hele kroppen. Så da ligger jeg der i sengen og vrir og vender på meg i evigheter før søvnen endelig tar over. Da har jeg ligget der i alle fall i 3-4 timer.... Sover kanskje 2 timer så er det på'en igjen..... Og pluss 3-4 ganger på do på natterstid da.......

 

Jeg blir rett og slett gal av dette. Er totalt utslitt om morgnenen og klarer ikke å fungere helt optimalt. Prøver å være på jobb hele dager, men det er veldig tøft til tider for jeg har også bekkenløsning.

Har vært 40% sykmeldt i det siste, men skal skifte dette på neste kontroll til enten 50 eller 60% sykmelding. Ved 50% blir det halve dager på meg og blir det 60% blir det 4 halve dager og en dag helt fri. Det er den jeg egentlig vil ha. For jeg tror ikke noen vil takke meg på jobb hvis jeg sitter her og ødelegger meg fullstendig, men får også litt dårlig samvittighet også.....

 

Ja, litt syte innlegg i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette er slitsomt, hatt det samme selv, men gudskjelov har det gitt seg, er 23+3 nå. Beveg deg litt, tøy og tøy, og masser inn litt krem..men for meg hjalp det å gå litt, selv om det var midt på natt..lykke til videre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...