Snufselure Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Når blir engangsstønaden ubetalt? Jeg er i min 29 uke. Jeg leverte søknad om engangsstønaden på onsdag i uka som var. Noen som veit? Er utålmodig etter å handle inn til den lille
Gjest 5 andre Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Da får du dem så fort de har behandlet søknaden. Kan utbetales etter uke 26. Jeg ventet litt over en uke før jeg fikk mine.
Snufselure Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Okei, takk for svar Da kommer de kanskje i løpet av dagen eller morgendagen
Mamma til snart 4 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Det betaler etter uke 26. mitt forrige svangerskap kom de dagen etter jeg leverte inn papirene faktisk, så dine er nok like rundt hjørnet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå