Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir engangsstønaden ubetalt? Jeg er i min 29 uke. Jeg leverte søknad om engangsstønaden på onsdag i uka som var. Noen som veit? :) Er utålmodig etter å handle inn til den lille ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Da får du dem så fort de har behandlet søknaden. Kan utbetales etter uke 26. Jeg ventet litt over en uke før jeg fikk mine.

Skrevet

Okei, takk for svar :) Da kommer de kanskje i løpet av dagen eller morgendagen ;)

Skrevet

Det betaler etter uke 26. mitt forrige svangerskap kom de dagen etter jeg leverte inn papirene faktisk, så dine er nok like rundt hjørnet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...