Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når debuterte du? Hatt bare gutter/jenter, eller begge deler?

Jeg bare lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg debuterte da jeg var 15.har hatt sex m 16 stk,to av disse har vært one-nightstands...

Skrevet

Var 16 - er over 30 nå...

Har kun vært med 1 mann - er det fremdeles :-D

Skrevet

Debuterte da jeg var 18 år, har hatt sex med 7 stykker.

Skrevet

Flere enn jeg ønsker å huske.........Men nå er jeg snart så gammal, så det er et håp om at Altzheimer'n snart hjelper meg!

Skrevet

Debuterte (om enn ufrivillig) da jeg var 13.

Hatt rundt om 50 sexpartnere, både menn og kvinner (men mest menn).

Skrevet

15år,hatt 15 partnere..De siste 7år med samme mann

Skrevet

jeg har hatt mange. de som betalte for det der har jeg ikke none tall men sånn privat har jeg hatt mange prøver å talle men har kommet opp til 25 nå ikke sikker på om jeg har f¨tt med alle

Skrevet

debuterte som 16-åring. har hatt 5 stykker (en av de var jente)

Skrevet

Rett før jeg var 15, med min første kjæreste:) Hatt bare gutter/menn. Jenter kan kysses når en er ute på litt fyll, men en tar dem ikke med hjem for mer;) Det frister ikke. Tror jeg er så hetero som en kan bli. Ikke at noe annet er galt, men det faller ikke meg naturlig.

Antall.....hmmm.... Vært alene stort sett hele mitt voksne liv, så jeg har sluttet å telle for lenge siden. Hvertfall over 75 stykker, noen bra andre ikke fullt så bra. Jeg er da ikke helt ung lenger heller;) Og jeg har aldri hatt en eneste form for kjønnssykdom:)

Skrevet

Jeg var 14 år. Ikke særlig minnerik opplevelse akkurat. Har hatt sex med 23 stykker siden da,og har kun vært i et forhold med en av dem.

Kun mannfolk her ja.

Skrevet

Sånn cirkuss 15-16 tror jeg. 4 kvinnfolk (kanskje 6) og resten menn. Noen av de samtidig. Jeg var 14 når jeg hadde sex første gang..

Skrevet

hatt sex med 5stk alle gutter. Debuterte da jeg var 14. Blir 27 i år.

Skrevet

Jeg er 28. Debuterte da jeg var 14. Jeg kan tenke meg at jeg har feid over en ca 80-90 stykker. Many good times :o)

Skrevet

Debuterte da jeg var 14. Har hatt sex med ca 30 stk. Er nå 26 år.

Bare menn her også!

Skrevet

Debuterte da jeg var 16. Harr sex med 6 stk (4onenight stands, 2 samboere) er nå straks 30 år gammel :)

Skrevet

5 menn -debuterte som 18-åring. 3 i fast forhold

Skrevet

Første gang da jeg var 15 (angrer!!) har hatt 6 sexpartnere totalt. En kvinnelig, resten menn.

Skrevet

jeg var 14 da jeg hadde sex for første gang.

har hatt sex med 6 gutter/menn.

er 20 år.

var i forhold med 3 av dem, og ut av de 3 så var 2 av de forholdene særiøse. har barn med han ene. og han andre elsker jeg ennå men vi er ikke sammen mer.

2 var venner, som jeg har vært forelsket i men ikke vært sammen med.

min første var en jeg var sammen med, men ikke da vi hadde sex den første gangen. ble sammen 1 år senere. men d varte bare i 1 mnd eller noe slikt. var veldig ung da.

Skrevet

Jeg var 17 år og har hatt sex med 4 stk.

Har et forhold på 3 år bak meg, og sambo og jeg har vært sammen i 10,5 år. Hatt 1 one-night stand (absolutt ikke noe for meg i hvert fall).

Er straks 31 år.

Skrevet

15 år, hatt 8 sexpartnere, bare menn, er nå 26 år

Skrevet

Har bare hatt samleie med 2, eksen og mannen min:) Var faktisk 20 før jeg debuterte, men hadde oralsex o.l første gang som 17-åring.. hadde litt angst for å ha samleie da jeg var yngre..

Er 27, vært sammen med mannen i 5,5 år nå.

Har bare hatt gutter, men det sa seg vel selv:)

Skrevet

Hadde samleie første gang da jeg var 18, hatt sex med 3 menn og 1 jente. En kjæreste, to one night stands og en kjæreste igjen. Er sammen med jenta i dag, og skjønte vel egentlig etter det første mislykkede forsøket med en gutt at det ikke kom til å funke. :)

Skrevet

Debuterte da jeg var 15, nå er jeg 26. Har hatt sex med 9 menn, ingen kvinner.

Skrevet

Debuterte da jeg var 19. Har kun hatt sex med gutter. har hatt sex med fire stk. Var i et forhold med de tre første, men den siste har jeg hatt sex med nå for ikke så lenge siden, og da var jeg (og er fortsatt) sammen med nr 3. Utro m.a.o.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...