Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som liker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,. nam nam, men dessverre så er det ikke overflod av de beste stedene her i Oslo, men i utlandet og min mors hjemmelagde serverer det beste jeg vet om ;-)

Skrevet

mmmmmmm..... finns en ved sentrumscene och en ved rådhuset som e bra.

:)

Skrevet

Familien min kjenner nesten alle de kinesiske restaurantene i Oslo, så jeg sier høflig nei takk til 90% av de, uten å navngi stedene., er så mye rart som foregår der på kjøkkenet, at jeg får helt brekningsfornemmelser...

Ulempen med å ha en mor som er kineser, får så mye inside information.. ;-)

Skrevet

vet ikke tilfeldig vis om noen plasser som serverer dim sum i bergen vel??

Skrevet

Ja elsker Dim- Sum .

Jeg bruker Taste of China for det meste, men det hender jeg bruker den i pilestredet, som jeg ikke kommer på navnet nå.

De har også Dim Sum på Dinners men der er den dyr. Det samme gjelder på noodels på Maiorstuen.

De serverer også Dim sum på Peking garden ved konserhuset men når jeg var der snudde vi i døren.

Det skal vistnok ikke en ved poilithuset ved grønnland med vet ikke hvilken det er-

Hvor brukerer dere å gå da?

Skrevet

Ja ja ja digger det, mye bedre enn susih

Skrevet

Kjempegodt! Men er ikke like begeistret for alle rettene.

Har spurt her inne tidligere hva den heter den retten som består av noe dampet kålgreier? Og en dessert som minner om en rosa fromagekake?

Dere dim sum elskere vet vel dette håper jeg?=)

Skrevet

Seriøst ingen som vet om det er noen plasser i Bergen?

Skrevet

Hmm ikke helt sikker på hvilken av rettene du tenker på, men de hadd en rosa deserret ting men den har de sluttet med taste of china.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...