mortilgutt Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Her sit eg, og har sove 2,5 time til no i natt. Ikkje veit EG om/kor tid eg får sova meir i natt. Det er så slitsomt!!! Andre som har det slik? Er det noko å gjera, eller må eg bare vera tolmodig? :-/
May-juli07+mai09 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 signerer her Må nok bare smøre deg med tolmodighet!!!!
May-juli07+mai09 Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Hey... vi har termin på samme dag Artig!!
mortilgutt Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2009 Ja, det er alltid tøfft å treffa på andre som har termin 12.juni! Eg kjem ikkje til å gå ut tida...dei vil setja det i gang dersom eg ikkje føder før.... Herleg! Lukke til til "mål"!!! -og eg fekk sova igjen i natt - etter å vera vaken i 2,5time....men då sov eg godt på sofaen i stova. Mannen min er redd for at det er han som held meg vaken, men det er jo bare det at eg ikkje får sova etter å ha vore på do..... Litt søtt av mannen min....
May-juli07+mai09 Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg blir nok satt igang iløpet av helgen eller tidlig neste uke Jeg har altfor mye fostervann, har symfysemål på 41, som en tvillinggravid!!!
mortilgutt Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 Åååå!!! Heldige du! -ikkje for GRUNNEN til at du blir sett i gang, men AT du blir sett i gang.... Lykke, lykke til!!!! Eg kjem etter, om ikkje så brått.... Me er heldige som skal få verta mødre! -skulle ynskje det var meg.........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå