Countess Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Sitter her nå med sinnsyke smerter i ryggen..sterke mense smerter,det går også litt fram mot magen,og ned igjennom beina. Magen er kjempe hard,og har hatt mye (ikke vonde) kynnere de siste dagene... Det kommer på en måte i tak.. sånn at det enten er kjempevondt i ryggen, så ikke så vondt,så vondt igjenn... sånn er det hele tiden,men konstant smerte i rygg og press i magen her nå!! Hva tror dere skjer?????
Countess Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Glemte å si at jeg er bare i uke 33!!!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Ja, så du har termin i juli... Jeg ville ringt føden og forklart disse smertene og takene... Sansynlig vis vil de ha deg inn til kontroll...
Countess Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 Ringte føden,og fikk besked om å komme inn til sjekk. Hadde meg inne til overvåking inatt,og tok en del tester.. Ultralyd og diverse. Har ikke hatt noen rier,mormunnen var lukket,og livmorhalsen var ikke forkortet! Så dette var nok bare kroppen som sa fra at jeg måtte ta det rolig og ikke en tidlig fødsel!! Å takk gud for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå