Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk mitt første barn mars 2008 og er nå gravid igjen. Oppdaget det i går, er i skrivende stund rundt 6 uker på vei tror jeg. Har ventet litt på mensen og da jeg ikke har fått den har jeg i tillegg har jeg hatt veldig mistanke etter hva jeg har kjent av tegn på kroppen. Vi begynte å prøve i april, og atter en gang ble vi gravide med en gang. Vi er riktig priviligerte! Gleder meg til å gå gravid igjen, og denne gang vet jeg jo mer hva jeg skal i gjennom. Skal kose meg mer enn sist, og bruke tiden godt på vår lille jente som snart ikke blir alene lenger. Forrige gang var vi jo så utålmodige, kunne ikke vente.. Nå blir det nok litt annerledes siden vi har ei fra før! Mange som er så tidlig ute i 1.trimester som meg da? Hjertet har jo nettopp begynt å slå, siden det er fosterets uke 4...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Hei og velkommen! Jada, vi er mange som er tidlig ute her. Jeg har vært her siden 3+4 I dag er jeg 5+0. Vi har også vært like heldige denne gangen med fulltreffer i første pp og fler oss utrolig heldige! Lykke til videre
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Så artig da! Du måtte oppdaget det tidlig? Jeg har ikke regnet ut hvor langt jeg er på vei, annet enn at jeg tror det er rundt 6 uker, i følge når jeg hadde første dag i siste mens. Da kan terminen min bli 16.januar. Vi får se hva legen sier senere.. Har dere fortalt det til noen da? Sist var jeg så happy og boblet av glede, så jeg fortalte det til alle sammen da jeg fant det ut. Da var jeg faktisk bare 6 uker på vei da også. Nå lurer jeg på om vi skal vente litt. Må lure noen av venninnene mine som har lurt meg først! Familien skal jo få høre det først da, har bestilt en body til jenta vår, der det står "JIPPI!! Jeg skal bli storesøster!" på! Blir spennende å se hvor lang tid d tar før de skjønner det...
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Hei og velkommen:) Ja, vi er mange som er ferske her inne på 1.trim. Det er veldig koselig. Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var 3+5. I dag er jeg 5+3. Jeg har termin 6.januar. Jeg tror du har regnet litt feil. Hvis du har termin 16.januar er du 4 uker på vei i dag. Hvis du er 6 uker på vei i dag, har du termin 2. januar. Når hadde du 1.dag i siste mens da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå