Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Kian Leon Leander Kom gjerne med forslag på guttenavn i samme duren:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 syntes det er fint med vanlige navn, men å gjøre det litt spesielt som Jan=yan Jarle=Yarle Jonas=Yonas bare noen eksempler;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker også vanlige navn, og mener det er idiotisk å lage de spesielle i skrivemåten, det er jo rimelig innprenta hos nordmenn hvordan Jan skrives, så da blir det bare styr å forklare, og så lenge det utales likt mener jeg man kan skrive det vanlig også jeg da!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Bryon-Karomander er jo rett og slett nydelig, i likhet med mange andre navn i denne tråden. Mye flottere enn sånne dusinnavn som Leander;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #15 Skrevet 7. mai 2009 Ja det er jo kjempelurt... Finne på nye skrivemåter, så den stakkars ungen må stave navnet sitt hver jævla gang han i framtiden skal ringe og presentere seg for eksempel... Yonas ser jo helt idiotisk ut...
Willy Wonka Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 Godt smaken er som baken.....Leander synes jeg rett og slett bare er simpelt....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #19 Skrevet 7. mai 2009 Mener dere at dere liker de navnene her eller er dere ironiske alle sammen?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #24 Skrevet 7. mai 2009 Elge= Helge, blir mer spesielt, lissåm, å kutte ut H'en, den er jo (så og si) stum likevel!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. mai 2009 #25 Skrevet 7. mai 2009 Scott Sean Leon Phillip August Martin William Liam Henry Vincent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå