Axie Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hei Er det fler enn meg som er redd for at de har glemt seg/ gjort små bommerter i forhold til hva man skal spise? I dag fikk jeg servert et stort kjøttstykke som var stekt, men meget rått inni. jeg var kjempesulten og spiste i vei uten å tenke meg om... Noen som vet om dette er veldig farlig? :-) lykke til til alle som går der og gleder seg
Jahoo Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Alt kjøtt skal være gjennomstekt og unngå rå fisk. Det sier alle.. Meeeeen. gjennomstekt kjøtt er jo ikke spesielt godt da... Må innrømme alt jeg koste meg med en litt for rød biff i helgen. Det er jo lite salmonella og toxo i Norge. Men i utlandet bør man passe godt på.
Tyra01 Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har også gjort det... Forrige uke grillet vi, og biffen var litt smårosa inni. Tenkte meg ikke om, og glefset den i meg! Men etterpå mente samboeren min at den er stekt på såpass høy temperatur uansett, at det ikke burde ha noen betydning... Men jeg er jo litt usikker da :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå