Gå til innhold

Er dette nomalt?Ang kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i ca 5 mnd,og vi har nesten aldri sex..Vi bor mer eller mindre sammen,så det er ikke muligheten det skal stå på.Men han vil liksom aldri,kanskje en gang i uken..

En annen ting er at jeg ikke får se han naken i lyset,han har en ganske fin kropp (så langt jeg har kunne se),så sex på dagtid er jo sef uaktuelt..

Har ikke hatt så mange kjærester,men har en følelse av at dette ikke er helt vanlig..Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakka med ham om dette? Om han er sjenert eller har dårlige erfaringer fra tidligere?

Skrevet

Jeg har til gode å møte en mann som ikke vil ha sex i alle fall 3-4 ganger i uken. Men jeg har møtt en mann som jeg syntes hadde kjempefin kropp, men som det viste seg hadde massevis av komplekser fordi han liksom var for tynn. Kanskje han rett og slett har et kompleks?

Tror jeg ville snakket med han om det, spurt om det var ett eller annet galt.

Skrevet

Har prøvd å snakke med han,men jeg får ingen klare svar...Begynner bare å lure,tenker litt på om han kanskje ikke er så intr. men samtidig så vet jeg at han er glad i meg.

Skrevet

Menn har vanskeligere for å snakke om ting enn oss kvinner. Er ikke sikkert han ser på det som et problem heller eller ikke vil ta det innover seg så derfor ingen klare svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...