Gå til innhold

nyåpningen av simobutikken i åsane....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om den er åpnet? Er det på gullgruven senter?

gode salg?

Evt når åpner det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de åpner imorra kl 10. :) Var en del tilbud ja. Blant annet simo kombi, teutonia spirit, brystpumper, klær, og en del andre tilbud også! Husker desverre ikke i farten! Men de har kampanjebakside på gulgruvens siste blad samt i BA i dag!

Fin butikk hvertfall... var inne i dag! haha.. trodde de var åpnet! *pinlig* *flau* *rød i flaysen*... That's me!

Skrevet

hehe, du var det ja, hehe, fått en liten forsmak du da;) da må jeg jo ta turen i morgen, kanskje jeg ser deg der da *hihi* håper de har simo duo også... men uansett, verdt en titt:)

thnx:)

Skrevet

kan fort skje... er lett å kjenne igjen! Har nemlig gravidmage ;-) hehe!

damen i butikken sa at d kom til å være en del flere tilbud enn de som stod i annonsene så får jo bare håpe det er noen godbiter! Har en stygg følelsen av jeg ikke blir kjempe overrasket over noe, men så er jeg enda i litt sånn "arh.-. gidd å kjøpe noe enda"... er jo 3mnd til :)

Skrevet

hihi, neeehejjj, har du mage?! så rart da;p hehe... har en liten søt en selv;) men de fleste der inne har vel mage;)

ja det de sier i butikkene er gode tilbud kan virkelig være så mangt... hehe... men er jo uansett koselig å titte litt:) trenger ikke så mye selv da siden vi har det meste etter vår sønn;)

Skrevet

er litt samme her! Føler vi liksom har d vi trenger. Har klær, har seng og sengetøy, har leker og triller og ja! så er liksom ikke de store innkjøpene denne gangen! er i grunnen litt godt. Og så har man gjerne litt mer ro, må liksom ikke ha badeolje og vaskeservietter 3 mnd før denne gangen ;-) hehe

Skrevet

da har jeg hatt meg en liten tur;)

her ble det svart simo kombi, lammeskinn og gratis fiskestang til min sønn;) er kjempefornøyd:)

glad jeg tok turen ja, men jeeeeses for en kø! hehe...

Skrevet

har vært der idag jeg også... ble fiskestang på småen og en bolle. Kjøpte ingenting jeg, har ikke bruk for noe.. god følelse! eller ny vogn ska eg ha,men har ikke bestemt meg for hvilken enda :(((( slitan me vogn!

Skrevet

fiskestangen var stilig da, gutten min kommer til å bli ekstase nr den blir tatt frem:) hehe... vi hadde jo egentlig bestemt oss for duo, men tenkte faen heller og tok kombi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...