Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Ser at det ikke er svart på mange av innleggene på Ris og Ros debatten i lang tid. Siste de skrev var at nå skulle alt bli så meget bedre.....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ja registrerte også det:p Det var bra noen uker når de hadde den webhamsteren, hun svarte på masse innlegg, slettet når det var behov etc. Hun ble vel for aktiv for dem. Nå svarer de på ett innlegg i mnd hvis man er heldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå