Frukten og To små Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 er det noen som benytter seg av dette, og kan anbefale en klinikk? jeg gikk over termin med nesten 14 dager sist, og har virkelig lyst til å prøve å se om akupunktur kan hjelpe. priser osv, hva betaler dere?
superbaby-09 og lillesøster-11 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Kan virkelig anbefale Stovner akupunktur dersom du ønsker å prøve modningsakupunktur. Tone som driver det har jobbet med akupunktur i 15 år og har hele tiden behandlet gravide. Hun er veldig hyggelig! Tlf: 22104092. Mener det koster 500 kr for første konsultasjon og så 300 eller 350 per behandling etter det, men det kan hun jo svare på om du tar en telefon. Lykke til! Jeg skal dit i dag og sette nåler som kan trigge fødsel, blir spennende å se om det fungerer... :-)
Anita*født* Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal gå litt utenfor oslo sofienmyr og bet bare 180 kr gangen..
majsen81 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg går til Familie-Klinikken på Majorstua til Kathrine Aschehaug. Hun er en suuuuper flink og sympatisk akupunktør som jobber med damer som oss som går mot fødsel hver eneste dag. Hun koster 650,- første konsultaskjon og 350,- etter det. Jeg kan anbefale henne til alle, og kommer definitivt til å gå til henne neste gang også!!!!
sn@rt2barns-mor Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg bruker også familie-klinikken på Majostuen, anbefales på det varmeste!!
kokelimonke Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Klinikk fjeld på majorstua, gikk der sist og går dit nå, veldig flink og hyggelig. Koster 400 kr pr gang, jobber mye med ufrivillig barnløse, gravide og barn. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå