Gå til innhold

Tips til ammeslutt?? Noen flere som ammer enda??


Natalina ´08 og snuppa ´10

Anbefalte innlegg

Ammer litt enda. Morgen og 1-2 ganger til i løpet av dagen, når hun maser som verst.

 

Trenger tips til å slutte.

Hun blir sinnsyk når hun ikke får viljen sin. Går til angrep på meg, biter og klorer. Eller hiver seg rundt og hylskriker leeenge.. Veldig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Da er det kanskje på tide å kutte ned litt, ja! For meg var det viktig at ammingen skulle være på mine premisser, ikke hennes. Det er ikke helt "passende" når man er ute blandt folk at lillegull begynner å dra av mamma klærne og mase..

Jeg måtte bare være streng og ikke gi henne pupp når hun ville ha. Jeg trappet ned ganske raskt, til jeg bare ga om kvelden, etter at pysjen var på, i sofaen. Da var det en gitt setting som ga "gevinst". Etter ganske kort tid sluttet hun å mase- selv om hun prøvde seg noen ganger med å dra i klærne mine. Når hun da kikket på meg og jeg sa "nei" og ristet på hodet, var det greit, og hun gikk videre til lekene sine:)

Nå har jeg sluttet helt, men vi holdt det gående ganske lenge med bare den ene kveldspuppen:)

 

Det er jo lenge siden du skrev dette innlegget, ser jeg nå, så jeg håper det gikk bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Har gått greit. Ammer bare bittelitt om morgenen, før vi står opp. Henter henne inn til meg. Hun har sluttet å mase etter vi har stått opp!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Haha. Jeg ammer i hytt og pine fortsatt. Og aner ikke hvordan jeg skal slutte. Pupping på dagen blir nok ikke noe stort problem å slutte med(får når hun har slått seg/er trøtt og sutrete), men det er innsovningspuppen og nattpuppen som for meg virker fullstendig umulig å slutte med.. Hun blir RASENDE... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...