Tøysetipp Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Har dere vært utro? Hatt muligheten - eller hatt lyst?
partyoffive Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 1 gang i fylla. Angret så jeg var kvalm og fortalte kjæresten om alt sammen dagen etter. Husker forovrig ingenting av hva som skjedde, så detaljer kunne jeg ikke gi. Så mulighet - men ingen lyst for meg! Med min ektemann (gift 7 år) har jeg aldri vært utro. Muligheten har bydd seg, men aldri vært interesert.
Holly❄️ Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 nei, har ikke vært utro. Hadde sikkert kunne vært det om jeg ville, men har aldri tenkt tanken engang. Er det verste sviket man kan gjøre mot den man er sammen med, etter min mening.... Hvis det ikke er bra nok med den man er sammen med, så får man heller gjøre det slutt da, før man roter seg borti andre...
Meg og knoll&tott Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Tja... Har vel egentlig vert det... Noen år siden, hadde en "krise" i forholdet... Litt langt å gå inn på, var egentlig en slags trassituasjon fra min side, på en måte sjekke for meg sjøl... Men det hele ble mer komisk enn noe anna, da vi kom til casen ble jeg så full i flir at jeg klarte ikke å gjenomføre det. Så har rota med en fyr, men ikke hatt sex. Endte med at jeg fikk bekreftet for meg sjøl at jeg hadde valgt rett mann. Innrømte det til han, og vi pratet leeeeenge om dette. Jeg gav han valget om hva han ville gjøre. Heldigvis ville han ha meg videre, og vi har det kjempebra:)
partyoffive Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Sviket....eller Tjenesten? kommer ann på hvordan man ser det forovrig. hadde en kjæreste som etter 3 års samliv var utro. Jeg var fullstendig odelagt en god stund, og det er ikke noe jeg gjerne vil gjennoppleve, men på den annen side er jeg sjeleglad for at jeg ble 'kvitt' han og ikke endte opp gift og med barn med han. har man det i seg og kunne bevisst være utro....da tror jeg man er 'better off' alene eller med en annen partner hvor kjemien stemmer slik at en ikke blir firstet. Er det ekteskap og/eller barn i bildet er det jo alltid en annen saga. da er jo sviket ikke bare i hjertet, men mot barna.
*Lissi* Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Ja, mot eksen min. Fortalte det etterpå, og han ville tilgi meg. Valgte å avslutte forholdet. Mener det er noe galt om man gjør slikt mot den man elsker.... Aldri vert utro mot min nåværende samboer. Sikkert hatt muligheten, men har virkelig lært. Er utrolig vondt for den som bli bedratt....
Tommage♀♂ Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Nei, nei ikke som jeg har registrert, nei. Men jeg har klina med kjærester til venninnene mine i fjortis-tida
erteposen + 4 Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Nei, ikke med min mann. Har klint med en annen da jeg var ung, i et annet forhold. Har både hatt mulighet og kjent på lysten, og det regner jeg med min mann også har. Vi har vært sammen lenge, og møter begge spennende og flotte mennsker på jobb og privat. Litt rart om en aldri skulle møte noen som ikke fikk det til å sitre. Tar heller den energien hjem i senga, og det er også noe vi snakker om.
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er notorisk utro. Men det har vært to seriøse, lange forhold hvor jeg ikke har vært det og ikke har vurdert det heller. Det var min første store forelskelse, og han jeg er gift med nå.
Gjest -<<- Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Etter utbredt dib-definisjon, absolutt. Til stadighet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 Hehe pila, godt poeng ) Men ja, det har jeg vært... ikke mot han jeg bor med nå, det ville ikke ramla meg inn. Men mot min ex, opptil flere ganger
Tøysetipp Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2009 Hva er dib's definisjon da? Jeg synes utroskap er fullstendig lavmål. Har inntrykk av at i en dib's ånd så er det blandt den yngre garde fullstendig uakseptabelt, men blandt den "eldre" bare litt uheldig. Just for the record så har jeg vært utro selv. En eller annen gang.
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 I en tidligere tråd ble en ;-) kalt en flørtesmiley=flørting=utroskap. Jeeezes....
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. mai 2009 #15 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror at en del er idealistiske og (ofte) uerfarne. Har man ikke hatt et langt forhold (7++ år tenker jeg da) så vet man heller ikke hvordan det er å leve med det samme mennesket over så lang tid. Jeg er såååå lykkelig, jeg skal aaaaaldri være utro bla bla bla, så viser det seg ofte at de ikke har vært i forholdet mer en i noen få år.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 ja jeg har vært utro ja jeg har hatt mulighet lyst? jeg har aldri hatt spesielt lyst til å være utro tror jeg.
Sjefsmegga Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 Har aldri vært utro, ikke direkte lyst til å være utro heller. Men når det er sagt så har det hendt jeg har tenkt på hvor spennende det er når man dater, første gang man har sex med et nytt menneske. Hender jeg har savna det, men jeg vet at den spenningen ikke er verdt det.
cherry coke Skrevet 7. mai 2009 #18 Skrevet 7. mai 2009 Har hatt lyst og hatt muligheten, men har aldri vært utro. Synes utroskap er et enormt svik, og jeg har følt det på kroppen selv, og det unner jeg ingen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå