Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 noe navn på sønnen min og jeg er 3 dager over termindato! Kjenner jeg blir skikkelig stressa av å ikke ha noe navn på han!
Sofapute Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 kanskje det rette navnet dukker opp etter at han har kommet? Vi hadde 3 navnevalg da vår sønn ble født , men klarte likevel ikke å bestemme oss før han var 3 uker gammel. Kalte ham bare for babyen...hehe Har du noen alternativ?
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Ja vi har en 3 på topp liste: Christopher (oppkalling etter min bestefar, oldefar, tipoldefar -> osv. ) Daniel eller Alexander (problemet her er at venninna mi har plukket ut det navnet til sin sønn så føler at jeg ikke kan bruke det.)
Sofapute Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Vi snakket også om daniel, men noen som fikk baby før oss brukte det navnet, så vi følte at vi ikke kunne bruke det da. Alexander heter pappaen til gutten min faktisk veldig fint navn det også. Christoffer er også et kjempefint navn! Hadde jeg hatt Christoffer i slekta mi, så hadde jeg uten tvil brukt det
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 Ja det er en lang rekke Christopher på min side av familien, kun brutt av onkelen min som heter Graham. Så har vært veldig på Christopher... føler bare at det er så mange som kaller ungene sine det...
Sofapute Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 i følge den teite topp ti listen så tror jeg både daniel og alexander er minst like vanlig Syns du skal ta det DU har mest LYST til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå