Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 skal dere kjøpe hvit kyse til å ha på hodet? eller er det for mindre barn? hva gjør dere? hvor eventuelt kjøper dere det? går det greit å ha hvite skinnsandaler til?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg kjøpte hvit kyse og hvite sandaler til jenta mi, men hun er bare to år d. Men jeg har sett bilder av meg selv med bunad når jeg var 4-5år og mener jeg hadde kyse da, men lenge siden jeg har sett på bilda, niesa mi hadde kyse i fjor og hun var da fire år. Jeg kjøpte kysa på barneutstyrsbutikk, men regner med at de selger de der de selger festdrakter ellers også.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Hei1 jeg har kjøpt kyse til minste jenta på 2år på bogerrud butikk-kjempe søt.kr 79`-,.Det er jo veldig søtt på de som er 3-4år også.De har dem nok også på"liten" Hvite sandaler passer bra.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal ha Kyse til min 3 åring og hvite sandaler. gidder ikke bruke penger på bunadsko som ikke kan brukes til noe annet
Raych Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Nei, eldstejenta her hadde hvitt blondeskaut da hun 1 år. Hadde et rødt tørkle i stedet da hun var 2, og etter det har hun ikke hatt noe hodeplagg til festdrakten. Bruker sorte pensko til bunaden, ikke sandaler. Men hvite pensko kan jo brukes:) Minstejenta skal kanskje ha hvitt blondeskaut til festdrakten sin. Vi får se hvordan været er på dagen. Synes slike kyser/skaut passer best til de under 2 år. Etter det ser de ut som forvokste babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå