lille_prinsesse Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Det er 2 ganger jeg har dusja nå som det har begynt å svi i ansiktet etterpå.. Det varer i flere timer!! Noen andre?
Miss Honey Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 så rart!! hørtes veldig ubehagelig ut.. :-/ vet ikke noe om det jeg..
skorpionfruen Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Aldri hørt om annet enn når man er veldig solbrent eller veldig tørr, men dette burde du vel ha kjent da så rart!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har begynt å slite med ekstremt kløende og tørr hud i kinnene... Ikke svie, men veldig tørrhet...Aner ikke hvorfor. Men alle rare ting som skjer med meg i disse dager skylder jeg bare på magen min ;P Kanskje du har begynt å reagere allergisk på en såpe eller shampoo i dusjen? Jeg ble plutselig allergisk mot latex-handskene på jobben midt i min forrige graviditet... Kanskje du er like uheldig med en såpe eller noe?
lille_prinsesse Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 Det er det helt sikkert vettu.. At kroppen reagerer på den. Da skal jeg prøve og bytte og se hva som skjer.. Takk for tipset!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå