giggsi Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal operere 20 mai og lurer på hvor lenge jeg er hjelpesløs etterpå. Hvor lenge før jeg kan løfte 1 åringen min og ta husarbeid selv. Hvor lang tid tok det før dere var i form til dette? Og hadde dere store smerter de første dagene?
Oi ..! Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg var til konsultasjon på Nobel Clinic for et par uker siden, og da spurte jeg om dette med løfting. Kirurgen sa at de ikke var så veldig redde for det med løfting når det gjaldt brystreduksjon - det var verre med løfting og brystforstørrelse. Men, en bør selvfølgelig ikke løfte mer enn nødvendig uansett. Det er jo for at arrene skal få ro til å gro sammen pent. Kusinen min tok brystreduksjon for et par år siden. Hun er frisør og var tilbake på jobb halvannen uke etter inngrepet. Hun hadde smerter de første dagene, men sluttet å ta smertestillende etter fire dager. Selv skal jeg til legen for å ordne med papirene nå på fredag. Spørsmål til deg: Skal du opereres i Oslo? Hvor lang tid har det tatt fra du var hos legen og fylte ut papirene til inngrepet ditt 20. mai?
giggsi Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg bor i Haugesund. Var til konsultasjon i desember og kunne få operasjon i Januar. Men valgte selv å vente til mai fordi jeg ville ned litt i vekt først.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg var sykemeldt i 4 uker, men burde nok venta litt til før jeg var tilbake i full jobb. Hadde en meget fysisk jobb med en del tunge løft og kroppsarbeid, og mine arr er ikke pene i dag for å si det sånn! Gjorde dette for noen år siden, så det kan jo være at inngrepet blir gjort på en annen måte nå da, som gjør rekovalesensperioden kortere. Ble raskt smertefri, men var veldig øm og stiv ei god stund.
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Reduserte brystene med 400 gram pr stk og var i full aktivitet etter 4 dager. Litt småtrøbbel med såret i ca 14 dager, men ikke så ille til meg.
Nea og juniors mamma Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 En liiiten digresjon her, men kunne ikke dy meg med en liten kommentar Venninnen min gjorde reduksjon for mange år siden og har nå fått nr to. Når hun ammer kommer det melk ut der hvor stingene satt rundt areola, ser bare så morsomt ut. Små fontener når mini ammer Ps det er ikke mye om noen ble bekymret
Oi ..! Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Jøss! Så vilt! Der bor kusinen min også Hun tok operasjonen i Stavanger, på plastisk-kirurgisk senter/klinikk eller hva det nå var ... Hun er i hvert fall veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå