Gå til innhold

Ferdig med terror-eksamen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halleluja..

Bacehelor eksamen er i boks, og til korrekturlesing hos min ytterst snille venninne.

Bra drained nå ja:-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere! Så her tidligere i dag at du hadde litt småtrøbbel med noe referanser. Godt Jobba!!!!

Skrevet

Thanx, it sure feels good:-)

Skrevet

Terror-eksamen hørtes grusomt ut. Så bra at den er ferdig! Gratulerer!

Jeg har levert gruppeprosjektet fra helvetet denne uken. Skal ha muntlig tl den i morgen og håper så inderlig man kan få differenserierte karakterer. De har ikke bestemt seg enda om de vil gi det.. om ikke er løpet kjørt. Jeg jobber ikke like bra som ellers med konstante trusler på meg fra gruppemedlemmer altså. haha:)

Skrevet

Så ille? :-o

Trusler? Det hørtes jo ut som gestapo var ute etter deg:-s

Krysser beina og drar meg i øra (...til de blir kjempelange) for differensierte karakterer:-))

Skrevet

Gestapo eller i mitt tilfele psykisk ustabile gruppemedlemmer som egentlig har lyst til å dø (ja, selvmordforsøk for noen uker siden) og bruker enhver anledning til å true med ting når alle andre vil gjøre en best mulig jobb... Jeg vet ikke helt hva som er verst jeg;)

Ja, differensierte karakterer tror jeg hadde vært fint. He he:)

Skrevet

Hm. Høres ut som litt godt & blandet der.

Tvi tvi, da:-))

Ingenting er avgjort da, på tross om dere må samarbeide. har samarbeidet med litt ymse selv, og det har stort sett gått bra:-)

Riktignok ingen suicudale, men en som slet med så nerver at hun fikk ristinger i kroppen og black-out:-o Hun tok seg sammen, og vi fikk god karakter.

Gudd løck!

Skrevet

Så deilig! Godt jobbet:o))))

Skrevet

Joda, men vi har jo levert og den siste uken ble jo avsluttet med masse nye trusler da. Så jeg vet jo at hun ikke skjerpet seg. Hehe:) Snart ferdig med dette faget hvertfall.

Da er det bare to-tre eksamener igjen til sommeren:) Deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...