solskinn +;) Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Vi skal til tyrkia til uka, sønnen min på 10,5 mnd får fremdeles 3 flasker med melk daglig. Her hjemme bruker jeg selvfølgelig å lunke vannet litt får så å ta oppi nan. Kan jeg gi kald melk? Kan de få vondt i magen av det? Hadde vært så greit hvis vi slapp å ha med varmt vann på termos og alt det der...Tenker jo også at det ikke frister så mye med varmt drikke når det er såå varmt i tyrkia.. Noen som vet?
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hvis han vil ha kald melk er det ikke noe problem, de får ikke vondt i magen. Men når vi var i syden kokte jeg vann i vannkokeren på rommet og hadde på termos, og brukte kaldt kjøpevann til å blande til riktig drikke temp.
blomstre Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Får du løst opp pulveret i kaldt vann da? Er jo bare å ta en test. Ville i allefall ikke blandet opp på forhånd, med tanke på optimale forhold for bakterievekst.
Blomsten har en sønn Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Hei Vi skal reise til Asia med en liten tass i sommer. Jeg spurte i den forbindelse min samboer om vi burde kjøpe en vannkoker. Han svarte så greit at det nok var lettere å legge en flaske med kjøpevann i solen, og bruke det til grøten. Enkel og renslig måte å få varmt vann på! God tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå