fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Er det noen som kan anbefale meg noen butikker som selger barneklær og babyutstyr i Bergen og omegn? Tips til butikker som selger fine mammaklær mottas også med takk
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg kjøper mammaklær på mammashop under smørsbroen. Der har de masse fint til god kvalitet, jeg har fått masse skryt for klærne jeg går med :-) Mange unngår å gå dit fordi de tror det er så dyrt, men de plaggene jeg har kjøpt til nå har ikke vært dyrere enn de som de har på H&M... Så det er bare en mye,
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Som babybutikk så er vi relativt faste kunder i Babykos i Kalfarveien 99... Kjempeservice og greie priser. Har vært litt på Reflex også for litt søte småting ( tåteflaske med hodeskalle på etc) ... Barneklær finner jeg på de vanlige Lindex,H&M etc. Og også i øvregaten,- Nefertiti,- der har de opphørssalg nå og helt UTROLIG fine barne klær opp til str 8 ca... Anbefaler å hamstre litt der oppe før de slutter med barneklærne. Fine og gode i bruk...
Konemor 69 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er ikke kjent i Bergen, bor utenfor Oslo selv. Men jeg handler mye barneklær på nettet til mine to år gamle tvillingjenter og flere av butikkene er i bergen. En Gul Knapp har mye tøfft. Nøstebarn er helt fantastisk. Luddeklær har tøffe klær i 70-talls stil. Jeg handler også mye på Polarn o. Pyret. Utrolig god kvalitet. Ellers er det jo mye fint å bestille på nettet. Alle disse butikkene er relativt dyre. Det fins jo mange kjedebutikker også med fine barneklær til en rimeligere penge. Lykke til. Gleder meg til jeg skal handle til lille mirakel i magen:-)
gutta00,05&09 Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 simobutikken har åpnet i gullgruven. du biteringe¨n på nesttun, babykos i kalfaret. de butikkene har masse utstyr, bare ta en titt:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 Takk for tips Bor et stykke utenfor Bergen, så når jeg først skal av gårde, tenkte jeg å hamstre litt. Kan dere gi meg adressen til nettstedene og butikken i bergen (eller forklare sånn ca. hvor det ligger) På forhånd Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå