Vero85 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Flere som håper på fullmånefødsel på lørdagen?? Selv har jeg igjen 10 dager til UL termin på lørdag, men bare 4 dager om jeg følger mens termin... Spennende.. Kan jo gå over tiden, men er jo loooov å håpe da;)
shabby Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har 9 dager igjen idag, og har en sterk følelse for fødsel på lørdag. Spennende spennende!
Jippi74 Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har også 9 dager igjen i dag, og er mer enn klar for fødsel!!! Får satse på månen!
*emeline* Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 JAAA!! Jeg satser på at fullmånen hjelper til..hihi Har litt lenger til termin enn dere andre da, på lørdag har jeg 19 dager igjen, så skal vel kanskje ikke være så veldig ivrig i at det blir på lørdag, men som du sier, det er lov å håpe )
manne86 Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 jeg har mens termin på søndag og ul termin på neste tordag, så satser på fødsel i helgen:)!!heehe
Kæmma og trultene Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Jaaa! Jeg har menstermin på mandag den 11. og hadde falsk alarm inatt så jeg tar sikte på lørdagen Håperhåper å få henne ut før 17.mai for vil være med og gå i toget til storesøstra på 3....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Ja jeg er med på den, har 14 dager til termå ennå men det får gå.. Skal føde bebi i sete så ser helts att han ikke er for stor så jo før jo ber:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå