Gå til innhold

Kan d være mulig? gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger synspunkter! tatt 3 graviditetstester i dag,ikke sånne billige,men de som kjøpes på apoteket. Har en liten på 7 mnd,lurer på om jeg kan være gravid igjen!? det har seg sånn at når jeg tester så etter en stund kommer det en veldig svak rosa strek. Noen som har erfaringer med det? jeg aner jo ikke når jeg kan ha blitt gravid da jeg ikke har fått mensen ennå etter forrige svangerskap...

oi,da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli gravid før mensen kommer ja.....

Skrevet

men hvordan tolker en en svak strek ?

Skrevet

det ville jeg tolke som et positivt svar. trur nokk ikke det ville ha vist svakt rosa om du ikke var gravid. tok en test før jeg fann ut at jeg var gravid med 2. mann, og da vardet kunn en rosa dott i midten, nesten ikke synelig. 10 dager etter mensen tok jeg en cb-test, og skal si dt var etn sterk +!!:D min første var bare 6 måneder da jeg ble gravid.

Skrevet

gå til legen, ta en test der og en blodprøv så får du et sikkert svar=) Du trenger vel kanskje ikke heller å bestille time, men bare ring og hør om du kan komme for å ta en graviditetstest + blodprøve. har gjort det før jeg.

Skrevet

off ja den legen som minnet meg på at jeg burde begynne på pillen snart...trodde ikke det va så fort gjort:-) jaja,det er jo selvsagt ønsket,men nå ble jeg litt paff..litt kjipt at jeg ikke vet når jeg kan ha blitt gravid da..hvor tidlig bør en bestille legetime da? kan jo drøye det litt kanskje? til jeg får en helt rosa strek..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...