Gå til innhold

Mere bære mas ;)) Men trenger synspunkter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Patapum Toddler eller Manduca har jeg tenkt litt på.

Har gutt på 5 mnd og 11kg!!! så han er liten men stor.

hvem velger jeg? Eller hvem ville du anbefalt??

 

Kanskje du har en erfaring m noe annet du brenner for å dele?...

 

Hilsen

meg som er laaaang i arma og lei i ryggen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Manduca pg er superfornøyd :)

Skrevet

Samme her..

Skrevet

Veldig fornøyd med ergo - den er lett!

Skrevet

har dere noen argumener for valget? er sååå i tvil..

Skrevet

Viss du går inn på tettinntil.no så finner du sammenligninger av de forskjellige formsydde selene. Ligger patapum baby, ergo og beco til salgs på bruktmarkedet.

 

Men du kjøpe patapum baby til en på 5mnd , da toddler er fra 18mnd og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...