septbaby09 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Er det flere som har det sånn? Man føler seg ikke akkurat sexy:( Noen som vet om man kan bruke skinoren krem? Fikk beskjed av lege å helst ikke bruke den. Reiser til hellas om en uke, så satser på å svi de bort!!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Åååå ja jeg vet, skikkelig deilige greier!! Hadde ikke så mye kviser selv i verste puberteten engang :/ Vet desverre ikke om det er mulig å bruke den kremen du nevner, men siden legen råder deg til ikke å bruke den ville jeg vel følgt legens råd Men sol pleier jo å hjelpe på da, heldig du som skal til et land det finnes slike ting (sol altså)!
♥2 små gull♥ Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 JA! Faenskapet har tatt over hele trynet og overkroppen min. Og jeg skal være forlover om 1 mnd. og gå med pen kjole med åpne skuldre. Æsj, blir gal av at det stadig dukker opp en ny kvise (eller ti...)!
septbaby09 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 ja jeg også får det på overarmer, skuldre og rygg, samt ansikt og hals såklart, kommer litt i rykk og napp... dette er noe dritt. Angående den kremen, var noen som sa man kunne bruke den, noen her inne for et par mnd siden.
Elvirra Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Hva med å bruke først rensekrem til biotherm +skrubben ?Så skrubben til channel..Disse funker for meg , var jækla dyre:/ Lykke til:)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Ja, fy f.... asså! Ikke så mye i ansiktet jeg da, men på brystet og ryggen er det mange( og store.-/)...har aldri hatt noen kviser der, men med engang testen viste positiv poppa de ut...ser ikke ut til å gi seg heller. Så fort det minsker, kommer det nye:-/ Håper sola kan ta knekken på de nærmere sommeren, hvis ikke blir det ikke gøy å gå med bar rygg nei...
imoen Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har fått klarsignal av min hudlege (som er overlege på hudavdelingen på Haukeland) om at Skinoren er helt ok å bruke, så jeg bruker den selv. Jeg bærer gutt og merker godt at det påvirker huden. Hadde det ikke vært for at jeg har vært gjennom en lang Roaccutankur tidligere, hadde jeg nok fått mye komedoner, papler og pustler på rygg og bryst også. Nå har jeg det "bare" i ansikt. Min søster slet også med huden sin når hun ventet sin sønn. I tillegg er vi veldig disponible for acne i familien, så det har heller ikke hjulpet på. Når hun ventet sin datter, og nå en ny datter, har hun hatt helt fin hud. Takk og lov at svangerskapet ikke varer i årevis. Er kjipern med hud i ubalanse pga. hormoner.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Det går veldig i perioder hos meg også Den siste tiden har jeg vært ganske fin, men de siste par dagene så har det poppet opp igjen. Tolker det som at nå er det mye hormoner på gang! Men jeg har igrunn alltid vært plaget av kviser da. Spesielt på haka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå