Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg er litt uenige om når man spør fadderne om de vil være faddere.. Har to måneder igjen til fødsel. Han mener vi må vente til barnet er født, mens jeg mener vi kan spørre nå. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ventet til barnet var født... Eg har tenkt på faddere også nå, men spør ikke før barnet er fødd for det..

Skrevet

Nei, må vente til babysen er født tenkerjeg hvertfall.

Skrevet

Vi skal ha 6 faddere til gutten vår...4 av dem har vi allerede spurt (4uker igjen til termin nå da). En av mine bestevenninner spurte jeg 2-3mnd FØR jeg ble gravid :P

Gjør det Dere blir enige om ;-)

Skrevet

Hehe, vi har faktisk spurt de to andre allerede fordi det falt seg så veldig naturlig. Sistemann skal vi treffe i morgen i familietreff. Ikke så ofte vi treffer den siden av familien så hadde passet veldig fint. Vi får se hvordan praten går i morgen...

Skrevet

Etter at barnet er født og man vet at det går bra med mor og barn.

Setter det på spissen: Du spør din beste venninde om hun vil være fadder til ditt ufødte barn.Hun sier ja og gleder seg.

Noe går galt og barnet overlever ikke. Det er jo noe vi bare må innse KAN skje.Trist.

Du blir gravid på ny,ville du da spurt denne personen om å være fadder til den nye babyen da?..

Vet ikke hvordan andre gjør det,men vi bruker ikke samme faddere til barna.

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å bruke samme fadder på neste unge dersom det skjer noe galt med denne *bank i bordet*. Og skulle det verste skje så synes jeg faktisk det er hyggelig at barnet i magen også hadde noen spesielle personer utenom oss foreldrene. Men vi har også planlagt forskjellige faddere til de forskjellige barna.

Skrevet

Jeg har aldri blitt spurt før barnet er født, bortsett fra bestevennen min.

Skrevet

Vel vi valgte å spørre... Passet veldig fint. Hele familien var samlet etter begravelsen til min svigerfar og vi spurte min manns fetter helt på slutten. Godt med litt gode nyheter i en sånn situasjon også. Og nå er det desto viktigere for oss å ha tette bånd med den delen av slekta. Han ble helt i hundre og veldig rørt :) Godt for oss alle tror jeg. Og er jo "kun" to måneder til fødsel. (Fadderen har for øvrig bursdag på min termin så det er jo litt artig.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...