Gå til innhold

Klageinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke missforstå meg... Jeg elsker å gå gravid. Og jeg føler meg veldig heldig som i hele tatt kan bli gravid og som har et vellykket svangerskap. Jeg er heldig som har mann, hus, og snart er ferdig med en flott utdanning som sykepleier... Men herregud, så sliten jeg er!

Jeg er nå i sykehjemspraksis 5 dager i uken. Utenom dette har jeg et stort hus som jeg må gjøre husarbeid i. Jeg er sykemeldt fra min to deltidsjobber pga ryggsmerter, men har gått uten sykepenger i 3 måneder fordi NAV har rotet bort papirene mine. Å være pengelens i 3 mnd er slitsomt når man bare vil handle babyklær og babyutstyr...

Jeg har en samboer som ikke ser ut til å forstå at jeg er gravid, full i hormon og trenger støtte, kompliment, kjærlighet og hjelp i hjemmet...

Jeg er trett og trist dagen lang, men har ikke tid til å sitte ned 10 minutt for å slappe av fordi det er så mye som skal ordnes med papirarbeid, skole, jobb og hus...

Sikkert mangen som tenker at "Gud, for en klaging" eller "Vær glad du kan være gravid". Til dere: Vær så snill å ikke svar...

Er det der i mot noen som er gravide og er like travle og slitne som meg? Noen som forstår og vil komme med trøstene ord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...