Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Her kjøper jeg italiensk salat med kjøtt, men er det kjøtt i den? Neeeida, ikke så mye som en fluefis! Haha, rett før jeg sender klage!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Send en klage og si at du er høygravid og helt avhengig av italiensk salat. Kanskje du får en kompensasjon. Gubben gjorde det med en sjokoladepose sist jeg var gravid, og da fikk vi en ny en i posten. hehe
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Haha, ja kanskje de sender meg italiensk salat i posten...=P Men nå fant jeg faktisk en skinkebit, helt nederst i boksen da... Det er nok en produksjonsfeil, for det pleier da virkelig å være mer enn en skinkebit per boks? Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå