Kæmma og trultene Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Etter at jeg kom hjem med vesla til barnetv ikveld har jeg hatt to skikkelige rier!! Og masse vondt, går på do i ett sett og greier. Nå er jeg så spent! Er i uke 38 og fikk vite idag at hodet er festa - kan gjerne bli min tur nå syns jeg Starta sånn med nr 1 også, økende rier utover natta. Skal ta meg en liten spasertur (hetetokter!) og så en dusj og legge meg og se hva natta og morgendagen bringer. Håper det er den lille tulla!
Snuppa & llillebror Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Oi, spennende!! Når er terminen din igjen??? LYKKE TIL DET NESTE DØGNET!!! ...får ikke håpe det tar så lang tid men!
Kæmma og trultene Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 ULtermin er 23.mai men menstermin er 11.mai. Så jeg er tiidlig ute hvis dette ikke stopper opp - men innenfor grensa Håperhåperhåper
Snuppa & llillebror Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Da har vi lik termin...var det jeg mins se!! Jeg vil og!! Men min menstermin er ikke før 19.mai da.. LYKKE TIL IGJEN!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå