Gå til innhold

Nå er jeg klar og utslitt :( (langt..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

30.april var det to år siden overhalla-drapene, og i denne tida er hodet mitt tomt, og kjenner savnet masse, men har liksom ingen å snakke med det om :(.

I tillegg så er det varetelling på jobb denne datoen, så masse å gjøre (både fordeler og ulemper det da..), og er ikke helt ferdig med disse papir-arbeidene ennå, alt går så sakte, og klarer ikke å fokusere å være effektiv. Sykmelding er ikke aktuelt, for jeg har ingen som kan gjøre dette for meg (er daglig leder)!

I tillegg så ble bilen min syklet på (av en utenlandsk en, som jeg ikke skjønner noe av hva sier...), så mye styr med dette...!!

Så er det dette med bekymringene for om jenta mi har det bra, så har startet prosessen med helsesøster om å finne ut av dette nå da!

Også er det å få fikset opp takrenna på huset, etter for dårlig jobb av snekker, og de er umulige å snakke med, da jeg er lett å snakke vekk :(.

Også er sambo på sjøen såklart da, så må fikse alt selv, så nå kjenner jeg at det blir litt vel mye :(.

Men har heldigvis fått fikset meg fri i helga da, og har barnevakt på lørdagskvelden, så da skal jeg være med å feire bursdagen til søsteren min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når jeg først er i gang, så har ryggen slått seg vrang igjen, å det gjør vondt :(

Litt godt å få ut alt å da...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...