vimsesvimsen Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Vi tenker på om jeg skal være hjemme til over nyttår med gutten vår, som er 7 mnd nå. Vi fikk ikke barnehageplass og om vi skulle få det, så syns vi det er sure penger å betale for august, september, oktober og november når han skal begynne i barnehagen først i november, etter pappaperm. Noen andre som har samme problem? Hvordan løste dere dette? Når må man snakke med arbeidsgiver om dette?
Mor Løvehjerte Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal gå hjemme et halvt år i ulønnet permisjon fra august til februar. Vi har fått barnehagplass fra februar 2010, men ikke spesifisert hvor i kommunen, annet enn at det er i det området vi bor. Vi var egentlig forberedt på å få tildelt plass fra august og måtte betale for en plass hun ikke brukte, men vi var altså heldige. Mener du må gi arbeidsgiver skriftlig beskjed 3 måneder før du skulle begynt å jobbe, hvis du skal ha ekstra permisjon.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg MÅ nok være hjemme i minst et halvt år ekstra dessverre, kanskje opp mot 8-9 mnd...Bor i Oslo, og der flommer det ikke akkurat over av bhg-plasser for tida. Ihvertfall ikke hvis man har født etter 1.sept=(
Mamman til M&E Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Mannen min skal ha men vi vet ikke hvor lenge ennå da vi ikke vet når vi får barnehageplass. Du tar kontakt med arb.giver så snart du vet slik at de kan gjøre det de må gjøre med vet ikke om det er noen frist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå