Gå til innhold

mannens antrekk.....

stolt2barnsmor, prøver på nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken type dress har mennene deres?

tips til nettsteder jeg kan se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg satt og kikket på alle bryllups nettstedene og huff så mye det er og velge i da.

men jeg landet på og kjøpe en svart dress på h & m med en svart vest i. jakken har bare to knapper og minner litt om en smoking jakke veldig fin dress. så nå må jeg bare kjøpe skjorte og slips eller sløyfe har ikke bestemt meg enda.

Skrevet

Min mann har leid sjakett, har inntrykk av at det er ganske mange som gjør det. Greit å slippe og kjøp slikt antrekk, blir jo brukt bare en gang.

Skrevet

ja samme inntrykk har jeg også, grunnen til at jeg kjøpte dress til min mann var prisen. 2000 for og leie og 2200 for og kjøpe på h&m og den går jo an og bruke flere ganger. men planen var å leie til jeg fant denne.

Skrevet

Vi har kjøpt en brukt sjakett på finn til 2000kr. Satser på å få solgt den videre. Den blir ikke så veldig slitt av å ha blitt brukt to ganger akkutat..

Skrevet

vi kjøpte en ekstra fin dress til han, på miranda, en brudebutikk i stavanger. den var kjempefin, ikke bare vanlig dress liksom. også med grå vest inni.. det kostet 2800 å leie. dress+vest fikk vi for ca 5000, var salg når vi kjøpte, og denne dressen kan han jo bruke i mange anledninger videre, da det er en vanlig dress liksom. vesten prøver vi vel å selge på finn.no eller noe.. det er liksom ikke noe man bruker i andre anledninger..

Skrevet

Min kommende ektemann og jeg var å kjøpte hans antrekk i går. En flott lys/beige sommer dress, med lang 3'knapps jakke ( som kan legges opp til vanlig dressjakke senere) vest og matchende "krølleslips". inkulert i pakken ( som vi endte med) var det en flott, lett, slank skjorte, Stilige sko og matchende belte, gullfargede mansjett-knapper. +++ dresspose + sokker...+ GOOOOD service! kom under 8000kr! Var akkurat det min bedre halvdel ønsket seg!! Anbefaler Gunnar Ree i Trondheim!!

Skrevet

På samme måte som ikke min kommende mann skal se min kjole skal heller ikke jeg se han sitt tøy før dagen...

Skrevet

Det hadde ikke jeg turt, hehe.. Min mann skal ha kjole og hvitt, der han kjøper alt unntatt snippkjolen (jakken) som han har arvet etter sin farfar.

Skrevet

åh det er stilig. Og koselig at det er arvet! Jeg og min bedre halvdel gjør det meste sammen og er overhode ikke overtroisk om å ikke se hverandres tøy. Han har også sett kjole...( har hunget på gjesterommet i 4 mnd nå) men han har ikke sett den PÅ meg :-) Men det gøy med litt overraskelsesmoment da :o) det er jeg enig i :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Min mann vil ikke ha vanlig slips ellersløyfe.. han vil ha sånn slips som ligner på skjerf nesten.. hehe... Vet dere hva det heter?

Skrevet

montabel, den var stilig :)

Her får mannen hvit linbukse og kortermet hvit linskjorte. Men nå skal vi gifte oss på stranden under palmene da.

Skrevet

Mannen skal ha en lys grå lindeberg-dress som han hadde fra før. ;) Den sitter så fint og vi har ikke funnet noe bedre når vi har vært ute og tittet. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...