Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Etter å ha bodd langt hjemmefra i mange år har jeg nå sammen med mannen flyttet "hjem" igjen - ca 50 meter fra mor&far. Enn DU, bor du langt fra der du vokste opp?
tante grusom master of law Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg bor 51 mil fra foreldrene mine.
....mammatilto... :))) Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 ja jeg bor langt i fra der jeg bor. Vi har flytte 30mil hjemmefra, men er jo bare en dagstur så er egentlig ikke så langt.
Sjefsmegga Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Bor i samme kommune som min familie. Bodd borte noen år, men fant ut at hjemme var best når barna kom.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Noen mil fra der jeg vokste opp, og der mamma bor... Men bor ca 5 km fra der jeg bodde annenhver helg når jeg var hos pappa. Størstedelen av min fars side av familien bor i denne bydelen. Pappa har flyttet til nabobydelen, men fremdeles bare 5-10 min å kjøre.
flypapir Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 Bor vel ca 3timers kjøring fra mitt hjemsted, der jeg vokste opp... Har dessverre ikke noe familie der lenger, da alle (både min mor og min bror) har flyttet derifra for lengst. Er nok derfor litt rotløs..
petite fleur Skrevet 6. mai 2009 #15 Skrevet 6. mai 2009 Etter å ha bodd over 180 mil hjemmefra i 12 år, flyttet jeg hjem for et par år siden. Bor nå ca 1 mil fra foreldrene mine.Skulle ønske jeg bodde litt nærmere da :-)
tomat15 Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Bor i samme bydel som alle i familien min. 3 minutter med bil til mamma og pappa. Veldig fornøyd med det:)
xxxJulianexxx Skrevet 6. mai 2009 #17 Skrevet 6. mai 2009 Bor ca 4 minutter med bil fra mamma og pappa. Veldig glad for det nå som vi har fått barn. De er veldig snille og hjelper oss masse med ungene. Mamma har akkurat vært her og tørket støv for meg fordi jeg er syk.
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #18 Skrevet 6. mai 2009 Ser jeg foreløpig tar kaka;) Jeg bor nemlig akkurat 0 meter unna mitt barndomshjem! Jeg eier det nemlig nå, og her har jeg slått rot sammen med mann og barn.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. mai 2009 #19 Skrevet 6. mai 2009 Vokste opp utenfor Tr.heim (to timer unna Tr.heim også, bodde i Åfjord..) Og bor nå på Østlandet. Kløfta. Samboerens famlie bor på Grorud..
Mille** Skrevet 6. mai 2009 #20 Skrevet 6. mai 2009 5 minutter unna med bil. Har bodd borte i mange år da. )
polarn & pyrene Skrevet 6. mai 2009 #21 Skrevet 6. mai 2009 Det er vell ca 5 meter i mellom meg og pappa, der jeg er født og oppvokst. Fikk kjøpt nabu huset så det er bare en hekk på 2 meter som skiller husene.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2009 #23 Skrevet 6. mai 2009 jeg tror jeg bruker ca 20 skritt fra foreldrene mine sin ingangsdør til min ingangsdør
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. mai 2009 #25 Skrevet 6. mai 2009 Bor rundt 18 mil hjemmefra, der jeg er vokst opp og min mor og far (skilte) bor idag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå