Gå til innhold

Hvor langt "hjemmefra" bor DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha bodd langt hjemmefra i mange år har jeg nå sammen med mannen flyttet "hjem" igjen - ca 50 meter fra mor&far.

Enn DU, bor du langt fra der du vokste opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor vet 60 km fra mamma

Skrevet

Jeg bor 51 mil fra foreldrene mine.

Skrevet

152 mil... Men ser heldigvis familien ofte!

Skrevet

ja jeg bor langt i fra der jeg bor. Vi har flytte 30mil hjemmefra, men er jo bare en dagstur så er egentlig ikke så langt.

Skrevet

Bor i samme kommune som min familie. Bodd borte noen år, men fant ut at hjemme var best når barna kom.

Skrevet

5 min med bil unna:)

Skrevet

Noen-og-50-mil.

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Noen mil fra der jeg vokste opp, og der mamma bor... Men bor ca 5 km fra der jeg bodde annenhver helg når jeg var hos pappa. Størstedelen av min fars side av familien bor i denne bydelen. Pappa har flyttet til nabobydelen, men fremdeles bare 5-10 min å kjøre.

Skrevet

Bor 3 timer hjemmefra (ca 16 mil)..

Skrevet

Bor vel ca 3timers kjøring fra mitt hjemsted, der jeg vokste opp... Har dessverre ikke noe familie der lenger, da alle (både min mor og min bror) har flyttet derifra for lengst. Er nok derfor litt rotløs..:)

Skrevet

Etter å ha bodd over 180 mil hjemmefra i 12 år, flyttet jeg hjem for et par år siden. Bor nå ca 1 mil fra foreldrene mine.Skulle ønske jeg bodde litt nærmere da :-)

Skrevet

Bor i samme bydel som alle i familien min. 3 minutter med bil til mamma og pappa. Veldig fornøyd med det:)

Skrevet

Bor ca 4 minutter med bil fra mamma og pappa. Veldig glad for det nå som vi har fått barn. De er veldig snille og hjelper oss masse med ungene. Mamma har akkurat vært her og tørket støv for meg fordi jeg er syk.

Skrevet

Ser jeg foreløpig tar kaka;)

Jeg bor nemlig akkurat 0 meter unna mitt barndomshjem! Jeg eier det nemlig nå, og her har jeg slått rot sammen med mann og barn.

Skrevet

Vokste opp utenfor Tr.heim (to timer unna Tr.heim også, bodde i Åfjord..)

Og bor nå på Østlandet. Kløfta.

Samboerens famlie bor på Grorud..

Skrevet

5 minutter unna med bil. Har bodd borte i mange år da. :o)

Skrevet

Det er vell ca 5 meter i mellom meg og pappa, der jeg er født og oppvokst. Fikk kjøpt nabu huset så det er bare en hekk på 2 meter som skiller husene.

Skrevet

jeg tror jeg bruker ca 20 skritt fra foreldrene mine sin ingangsdør til min ingangsdør

Skrevet

200 mil her også..

Skrevet

Bor rundt 18 mil hjemmefra, der jeg er vokst opp og min mor og far (skilte) bor idag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...