Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Har en trådløs boks som streiker for tiden. Alternativet er en 1 meter lang kabel fra uttaket i veggen til pcen og dvs at jeg akkurat nå sitter i trappa i gangen, med dritvondt i ryggen! Så her sitter jeg nok ikke lenge. Alternativet er å snike seg inn på trådløst til nabohuset, men det funker kun utendørs og det er litt kaldt! Så nå må sambo snart få ut fingern og fikse trådløsboksen altså. Ønsker dere nye velkommen hit, ønsker lykke til med trass både her og der og tanntrekking som en har gjort i dag. Og Snulder, vi skal nok få drodlet frem noe morsomt for han kjekke mannen din! Ha en fortsatt fin uke!!! <3<3<3
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ringe teleselskapet å få tilsendt ny. Det gjorde vi når vår streiket. Ny boks inn, gammel i retur:-)) Funker som fy, ledninger er no` herk.. Hei og hå til deg også, jeg er her stort sett i rykk og harde napp. For dagene går med til å se på når det sykles, eller spilles fotball eller tegnes med kritt på asfalt..... eller, eller, eller;-) Sommeren er her, ingen tvil om det.
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Kort lunte eller lang ledning....=D Mye bedre med trådløs ja,hehe Håper dere får fiksa boksen.Ikke gøy å sitte der uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå