Gå til innhold

Rimi pakken. 6-12 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk du i den?. Noe spennende og nyttig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleier, våtservietter (stor pakke), avent 9 mnd + suttekopp, middagsglass fra hipp og sånn frukt i bokser 4 stk:) Var noe mer oppi der også, men husker ikke nå. Veldig fin den altså:)

Skrevet

Jeg fikk ikke våtservietter (stor pakke), avent 9 mnd + suttekopp. Men fikk en pakke truseinnlegg og middagsglass,skjeer og noen andre småting Skal ikke alle pakkene være lik?

Skrevet

de opplyser om at pakkene ikke er like(hvis jeg husker rett). De putter oppi det de får av produsentene der og da. Litt urettferdig, men er tross alt bare fornøyd med å få noe uten å betale for det;)

Skrevet

Jeg fikk en sånn avent suttekopp for 6mnd + i min rimipakke for 0-6 mnd. Jeg ble litt skuffet, altså, kjekkt å få. Men bør ikke pakkene inneholde for den alderen den er satt opp for? :-)

Hehe, men gratis ting er bra!

Skrevet

Jeg hadde gledet meg til denne pakken, spesielt til koppen. Var innom flere Rimibutikker, før jeg fikk tak i den, og ble SÅ skuffet. Ingen kopp, og ellers ikke det store, syntes jeg. Den første var MYE bedre.... Men det var nå gratis da, dvs, ble nå litt bensinutgifter når en måtte kjøre rundt å finne noen som hadde den ;) Så, får trille på butikken og kjøpe kopp :)

Skrevet

Jeg hadde også gledet meg til den koppen men det var ikke noe kopp i pakken. Vi kjøpte kopp på butikken i dag vi :-)

Skrevet

Vi fikk kopp, middagsglass, frukt, truseinnlegg, bleieprøve, liten toalettmappe med våtservietter, liten flaske badeolje og badesåpe, 2 små tannkremtuber og engangs-stelleunderlag. Tror det var dét..... jo, og en liten prøve på milo vaskemiddel uten parfyme.

Var strålende fornøyd, jeg!

Skrevet

Fikk akkurat det samme vi også utenom koppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...