Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hva fikk du i den?. Noe spennende og nyttig?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Bleier, våtservietter (stor pakke), avent 9 mnd + suttekopp, middagsglass fra hipp og sånn frukt i bokser 4 stk:) Var noe mer oppi der også, men husker ikke nå. Veldig fin den altså
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk ikke våtservietter (stor pakke), avent 9 mnd + suttekopp. Men fikk en pakke truseinnlegg og middagsglass,skjeer og noen andre småting Skal ikke alle pakkene være lik?
therehag Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 de opplyser om at pakkene ikke er like(hvis jeg husker rett). De putter oppi det de får av produsentene der og da. Litt urettferdig, men er tross alt bare fornøyd med å få noe uten å betale for det;)
Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk en sånn avent suttekopp for 6mnd + i min rimipakke for 0-6 mnd. Jeg ble litt skuffet, altså, kjekkt å få. Men bør ikke pakkene inneholde for den alderen den er satt opp for? :-) Hehe, men gratis ting er bra!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde gledet meg til denne pakken, spesielt til koppen. Var innom flere Rimibutikker, før jeg fikk tak i den, og ble SÅ skuffet. Ingen kopp, og ellers ikke det store, syntes jeg. Den første var MYE bedre.... Men det var nå gratis da, dvs, ble nå litt bensinutgifter når en måtte kjøre rundt å finne noen som hadde den Så, får trille på butikken og kjøpe kopp
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde også gledet meg til den koppen men det var ikke noe kopp i pakken. Vi kjøpte kopp på butikken i dag vi :-)
Blind Gudinne Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Vi fikk kopp, middagsglass, frukt, truseinnlegg, bleieprøve, liten toalettmappe med våtservietter, liten flaske badeolje og badesåpe, 2 små tannkremtuber og engangs-stelleunderlag. Tror det var dét..... jo, og en liten prøve på milo vaskemiddel uten parfyme. Var strålende fornøyd, jeg!
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2009 Fikk akkurat det samme vi også utenom koppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå