Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 og spesielt bak, ikke i.. selve, men fra der og opp mellom rumpeballene helt opp til rumpa "slutter".. beklager detaljer.. hehe.. det minner nesten litt om bleie utseltt.. og det er veldig ubehagelig, og blør om jeg klør for mye. har prøvd canesten, men det hjelper bare der og da, slutter jeg kommer det til bake.. har fått beskjed om legen min å bruke en krem som heter dactacort (tror jeg) som opprinnelig er ment mot fotsopp (!?) men den inneholder jo kortison, og jeg er gravid. kan jeg bruke denne kremen likevel? holder nesten på å klø meg i hel så noe må jeg gjøre.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ja, siden legen har sagt det, så kan du nok bruke den:) Det er en mild kortison. Men har du prøvd sinksalve? Det bruker jeg når jeg har det samme som du;)
Nummer to =) Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Babysalven SebaMed Spesialkrem e helt genial! Funke mot alt =) Prøv den!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 takk for svar og tips! har prøvd sink, men det funker på samme måte som canesten-hjelper helt til jeg slutter. men skal prøve den sbamed kremen! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå