Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #26 Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor har kvinner så utrolig stor forskjell på puppene? Vet jo det kommer av gener, men det er litt rart at noen er utstyrt med 65AA og andre har 85H liksom:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #27 Skrevet 6. mai 2009 Puppene kommer i forskjellige størrelser, akkurat som peniser, ører, neser osv gjør det Har vi lært oss, gjennom tusenvis av år, døgnrytme der vi sover på natta og er våken på dagen, eller kommer det helt instiktivt pga lyset og mørket?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #28 Skrevet 7. mai 2009 Sønnen min på 3 lurte på om sjelen er grønn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #29 Skrevet 7. mai 2009 Jeg tror det kommer av at vi ikke har nattøyne, og dermed ser bedre om dagen ;P Det er sånn vi kunne overleve!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #30 Skrevet 7. mai 2009 Etter en milliard kommer to milliarder, det er jo logisk... ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #31 Skrevet 7. mai 2009 Å dryppe, drypper, dryppet (ev. drypte) , har dryppet (ev. drypt)...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #32 Skrevet 7. mai 2009 I følge Wiktionary skal det være: å dette - detter - datt - har dettet Selv ville jeg ikke brukt; har dettet, høres jo helt teit ut...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #33 Skrevet 7. mai 2009 Det bøyes: Å dette, detter, datt, har dettet. Ikke dialektord.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #34 Skrevet 7. mai 2009 Flo og fjære har med månen å gjøre. Mer vet jeg ikke om det...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #35 Skrevet 7. mai 2009 Hvis man setter bilen i reverse når man kjører så ødelegger man hele motoren. Her er noenting jeg har tenkt på før/nå: Kan tog rygge? (opplever jo nesten aldri det) Er borgemester og ordfører det samme?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #36 Skrevet 7. mai 2009 Ja, tog kan rygge, noen lokomotiver er faktisk lagd slik at de kjører like bra begge veier. Hvorfor putter alltid menn småpenger i lomma istedenfor i lommeboka?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #37 Skrevet 7. mai 2009 Om du aldri har opplevd et tog rygge kan du ikke ha reist med tog særlig mange ganger i ditt liv...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #38 Skrevet 7. mai 2009 Veps lager ikke honning nei, men er et rovdyr som "rydder opp" blant alskens skadedyr som larver og slikt. Et skikklelig nyttedyr mao :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #39 Skrevet 7. mai 2009 Haha, har ingen svar, men lurer også på hvorfor menn skal ha så mye rart i lomme hele tiden - mobil, småpenger, etc. Spiller det ingen rolle for dem at både bankkort og mobiler slites fortere slik, eller at det faktisk må være ubehagelig når de f.eks setter seg?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #40 Skrevet 7. mai 2009 Jeg lurer også på dette med menn og småpenger?? Hva gjorde mennesket med morkaken i urtiden? Spiste den som dyr gjør?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #41 Skrevet 7. mai 2009 En annen ting har jeg lurt på med gutter/menn: Hvorfor må de hele tiden ta på/ rette på/ klø "utstyret" sitt?? Uansett hvor de er??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #42 Skrevet 7. mai 2009 Jeg lurer på hvorfor unger kan ha masse flotte leker, men en bit med papir er 100 ganger mer fassinerende å leke med!? Eller hvor de finner alt støvet som henger fast på de når de er ferdige å leke!?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #43 Skrevet 7. mai 2009 blæren kan ikke sprekke, men muskelcellene tøyes og blæren kan få redusert evne/miste evnen til å tisse og holde på urinen. men blæren er ikke større enn at når den inneholder mer enn 500ml så tisser du på deg- skvetter.. som regel. men jeg leste engang at blæren kan sprekke når den inneholder 12liter- vet ikke om dette er sant, men eneste mulighet er at det kunne skjedd er om du har en forsnevring i urinveiene som gjør at urinen ikke kommer igjennom lover deg at smerten uansett hadde vert uutålige leeeenge før den tid hvorfor klarer ikke jeg å få plantene mine til å blomstre eller at bladene skal forbli grønne og ikke gulaktig? (det er ikke pga for mye eller for lite vann....)
Patetica fåkksi Skrevet 7. mai 2009 #44 Skrevet 7. mai 2009 Og ny girkasse kan koste jævlig mye penger!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #46 Skrevet 7. mai 2009 Leser alle menn posten på dass? nei!!! Jeg har vært sammen med 2 mannfolk SOM ALDRI ÅPNET POSTEN SIN!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #47 Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor tisser alle menn på gulvet og aldri lukker igjen dolokket etter seg?!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #48 Skrevet 7. mai 2009 Fordi mødrene deres ikke lærte dem opp! DRITTKJERRINGER! SØNNEMØDRE: FORÈN DERE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå