Gå til innhold

Veldig hoven "der nede".. Tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hovnet veldig opp der nede.. Leppene og alt er plutselig blitt veldig stort..

Har også masse masse sterke kynnere, med et voldsomt nedpress. Når de verste kommer, har jeg problemer med å klare å sitte. Må bare prøve å legge meg bakover, og puste..

Er i uke 37..

Tror dere det kan skje noe snart, eller har jeg falske forhåpninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det akkurat som deg er i 37uke jeg oxo.var hos legen i dag og hun sa dette var en del av modningsprossesen;-)så godt mulig noe er i gang;-)men kan fortsatt gå uker før fødsel...

Skrevet

ja, jeg og har lagt merke til det...akkorat som leppene/området rundt "presses" ned og ut, liksom....åsså e det litt ømt inni der.... er spesielt på den venstre siden...

jeg er jo bare i uke 30, da, men kan ikke huske dette fra sist gang (men det er jo 5 år siden, da, så kankjse ikke så merkelig det, he,he:-)

men er vel måneder igjen enda, tenker jeg...begynner jo å bli litt utolmodig, he-he:-) men håper jo at bebisen holde seg der inne litt t:-)

Skrevet

Jeg er i perioder hoven der nede. Kommer og går. Spurte legen på Ullevål om dette da jeg var i uke 27, og han mente det var helt vanlig. Så det virket ikke til at det er noe tegn, for da hadde jeg nok fått tettere oppfølging. Er nemlig fult sykemeldt pga risiko for fortidlig fødsel. Fødte 5 uker før sist. Det jeg husker fra da, var at jeg fikk voldsomme kynnere i noen dager før. Og da fikk jeg beskjed om at det kom til å gå mot tidlig fødsel.Kynnerne var ikke som vanlig da. De var mye sterkere og kunne vare opp mot en time om gangen. Jeg fikk vondt i ryggen , kastet opp osv av disse. Så ikke så ulikt rier, bare at de varte mye lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...