CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 vi trenger ny bil til den lille kommer. har kjørt rundt i en gammel kasse nå i 4 år med hun første, og den synger nå på siste verset;) hehe.. vi må uansett ha en stasjonsvogn med god plass til vogn bak, men utover det trenger ikke bilen være kjempe stor, så lenge det er greit med plass til to barneseter bak. har sett litt på denne, for man kan få relativt nye og fine modeller til en grei pris (vi tenker å bruke rundt 130-140 000) har skjønnt at denne er litt mindre en en "vanlig" stasjons vogn, men det eneste kravet jeg har til bagasje rommet er egentlig at vi må få plass til vogn uten å måtte demontere den først. er også litt usikker på soltaket i sw modellen.. det er jo kjempe stilig, men er det mindre sikkert en uten? noen som har noen erfaringer angående dette, eller generellt med denne bilen? blir i tilfelle 2003 eller 2004 modell som er aktuell..
Mor til 3 søte små:) Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Vi har denne bilen og er kjempefornøyd! Har SW også. Bilen er like sikker selv om den har glasstak. Hadde ikke tenkt på det. Veldig kjekt at en kan flytte stolene rundt som en ønsker selv, og evt ta ut dersom en ønsker mer plass. Med tre unger har vi alikevel god nok plass til barnevogn o.l. På ferieturer har vi takboks i tillegg.
ho81 Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har den bilen. 2004 modell. Kjempefornøyd. Er så utrolig praktisk å kunne flytte setene også! Det er faktisk den peugeot'n som er mest kræsjsikker i følge den nye testen gjort i sverige! Jeg har to barn og venter nr 3 nå. Vi har god plass iallefall. Den bruker lite diesel også
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Vi har denne. 307SW 2005. Vi er superfornøyde. Den er god å kjøre, veldig praktisk i tillegg til å være pen:) Den ser liten ut utenpå, men den egr godt utnyttet og vi har bedre plass en venner av oss som kjører touran. Vi har to barneseter i nå, men venter nr 3 og har plass til denne også. Jeg har prøvd og det går veldig fint:) Bagasjerommet er også overraskende romslig. Vi pakket til to ukers ferie i fjor, og fikk lett plass til alt. Nå når vi må ha plass til vogn i tillegg, kommer vi bare til å kjøpe takboks. Det er bare de gangene vi skal på hytta eller ferie at vi trenger mer plass enn det det er i bilen fra før.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 takker for svar:) det blir nok denne bilen tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå